1. Ar galima prekes atsiimti fizinėse parduotuvėse?
Taip, prekes nemokamai atsiimti galima iš Gautora prekių sandėlio.
2. Prekinis ženklas „Gautora“
Savo prekės ženklo dalis užsakome aukščiausius standartus atitinkančiose gamyklose. Per daugiau negu du dešimtmečius įgytos patirties esame atsirinkę geriausias gamyklas, skirtingų kategorijų dalims. To pasėkoje turime gerą kokybę bei platų asortimentą už prieinamą kainą.
3. Kiek kainuoja prekių pristatymas Lietuvoje?
Siuntos pristatymo išlaidos Lietuvoje yra skaičiuojamos pagal prekių svorį ir dydį. Apskaičiuotą pristatymo kainą visada rasite užsakymo proceso pabaigoje.
4. Kiek laiko trunka prekių pristatymas Lietuvoje?
Lietuvoje prekių pristatymas trunka nuo vienos iki trijų darbo dienų.
5. Ar siunčiate prekes į užsienį?
Taip, siunčiame prekes į visas Europos , NVS ir kitas šalis. Dėl pristatymo į užsienio šalis susisiekite su vadybininku.
6. Kiek kainuoja prekių pristatymas į užsienio šalis?
Kiekvienai užsienio šaliai yra apskaičiuotas individualus prekių pristatymo įkainis. Dėl pristatymo kainos susisiekite su vadybininku.
7. Kiek laiko trunka prekių pristatymas į užsienio šalis?
Siuntos į užsienio šalis pristatomos tiesiogiai gavėjui per 3–6 darbo dienas priklausomai nuo užsienio šalies. Retais atvejais siuntas reikia atsiimti iš pašto ar kitos artimiausios terminalo vietos.
8. Kaip žinoti, kad prekės išsiųstos ar paruoštos atsiimti?
Klientai apie išsiųstas / paruoštas atsiimti prekes informuojami skambučiu, trumpąja SMS žinute arba el.paštu.
9. Per kiek laiko galima grąžinti prekes?
Fiziniai asmenys prekes gali grąžinti per 14 kalendorinių dienų. Didmenininkai / juridiniai asmenys prekes gali grąžinti per 30 kalendorinių dienų.
10. Kokių prekių negalima grąžinti?
Galima grąžinti visas prekes, išskyrus originalias ir kokybiškas elektros / elektronikos prekes.
11. Ar galima grąžinti naudotą prekę?
Naudotą prekę galima grąžinti tik tuo atveju, jei ji turi garantinį aptarnavimą. Patikrinę grąžintą prekę įvertinsime, ar tai gamyklinis brokas, ar pažeista netinkamai eksploatuojant. Nustačius gamyklinį broką, pinigai yra grąžinami.
12. Ar galima grąžinti prekę, kuri buvo išimta iš pakuotės?
Taip, galima grąžinti prekę, kuri buvo išimta iš pakuotės. Pakuotė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Minimalių pakuotės pakitimų nelaikome esminiais. Svarbiausia, kad grąžinama prekė būtų originalioje pakuotėje ir būtų nurodyti pardavėjo / tiekėjo lipdukai / kodai.
13. Ar galima grąžinti brokuotą prekę?
Taip, brokuotą prekę galima grąžinti. Apie pirktą / pristatytą brokuotą prekę prašome informuoti per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo dienos.
14. Kaip grąžinti brokuotą prekę?
Apie pirktą / pristatytą brokuotą prekę prašome informuoti per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo dienos. Susisiekite su vadybininku nurodytais kontaktais pagrindiniame internetinio puslapio lape ir Jums bus pateikta informacija dėl prekės grąžinimo būdo.
15. Stabdžių diskų kaina nurodyta vieneto ar komplekto 2 vnt?
Stabdžių diskai parduodami po 1 vienetą, todėl kaina nurodyta vieneto. Stabdžių kaladėlės parduodamos komplektais, visam priekiui arba galui – kaina nurodyta komplekto.